ΑΛΛΑΖΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Media News

Revenge Body Greece - Μαργαρίτα -20kg

με διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου

Revenge Body: Η Μαργαρίτα καταφέρνει να χάσει 20kg με διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου ενώ ο αρχικός στόχος ήταν τα -15kg.

Revenge Body & Ηλίας -24kg

με Διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου

Δείτε την προσπάθεια του Ηλία, ο οποίος στην εκπομπή Revenge Body με την Ιωάννα Λίλλυ ακολούθησε εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής από τον διατροφολόγο Θαλή Παναγιώτου και εντατική άσκηση από Personal Trainer, όπου κατάφερε να χάσει ~24Kg και να μεταμορφωθεί.

Ζεστό νερό με λεμόνι: Μύθος ή αλήθεια;

Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου τονίζει ότι δεν υπάρχει καμία επιστημονική βαρύτητα που να επιβεβαιώνει πως η πρωινή συνήθεια "ζεστό νερό με λεμόνι" αφυπνίζει το μεταβολισμό και αδυνατίζει.

Βιταμινη D και Υπογονιμότητα

Ποιος είναι ο ρόλος της Βιταμίνης D και πόσο θετικά μπορεί να επηρεάσει τα ποσοστά επιτυχίας στη θεραπεία της εξωσωματικής γονιμοποίησης;
 

Το healthy μενού μας για το BLENDS

Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου μελέτησε και σχεδίασε ένα healthy μενού για το εστιατόριο BLENDS στη Γλυφάδα, σε συνεργασία με τον executive σεφ Κώστα Λόλα.
 

Πρόσφατα Νέα

10 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΒΡΑΔΙΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Μπορούμε να καταναλώσουμε ένα εύκολο και γρήγορο βραδινό γεύμα χωρίς να παχύνουμε; Ποιες τροφές να αποφύγουμε και γιατί;

Όσο μένουμε σπίτι και πλησιάζει η ώρα για το βραδινό μας αναρωτιόμαστε τι θα μπορούμε να φάμε. Ψάχνουμε συνήθως ένα βραδινό γεύμα με λίγες θερμίδες, υγιεινό και εύκολο θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα υγιεινό και εύκολο γεύμα που θα καταναλώνεται από όλη την οικογένεια;  Υδατάνθρακες κάνει να φάμε το βράδυ ή μας παχαίνουν; Οργανώστε τα βράδια και απολαύστε νόστιμα και με χαμηλή θερμιδική αξία βραδινά γεύματα εντάσσοντας τις 10 υγιείνες βραδινές επιλογές στο διαιτολόγιο σας.

ΓΛΥΚΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ : Πως μπορούμε να βάλουμε τα γλυκά στη ζωή μας με πιο υγιεινό τρόπο!

Τα περισσότερα γλυκά αποδίδουν αρκετές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά. Υπάρχουν υγιεινά γλυκά και ποια είναι;

Διατροφή και δίαιτα με γλυκά! Πόσο σημαντική είναι η ένταξη ενός γλυκού στο πρόγραμμα διατροφή μας; Υπάρχουν γλυκά που μπορούμε να τρώμε στην ημερησίως; Είναι γνωστό πως τα γλυκά δεν προάγουν την καλή υγεία αλλά αντιθέτως η συχνή και η υψηλή τους κατανάλωση συνδέεται με την αύξηση βάρους, παχυσαρκία, σακχαρώδη διαβήτη και άλλες παθήσεις που επηρεάζουν την υγεία μας

TEST: ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΤΙ ΤΡΩΕΙ;

Τι πιο όμορφο να κάνετε αυτό το Διατροφικό ΤΕΣΤ μαζί με το παιδί σας!

Η διατροφή στη παιδική ηλικία θα πρέπει να είναι υψηλή σε διατροφική αξία και ενέργεια με σκοπό να συμβάλει στην υγιή ανάπτυξη του παιδιού. Οι διατροφικές συνήθειες σε αυτή την ηλικία μπορούν να επηρεάσουν το σωματικό βάρος και στην μετέπειτα ενήλικη ζωή του. Ανακαλύψτε κατά ποσό το παιδί σας τρέφεται σωστά και αλλάξτε τις διατροφικές συνήθειες του. Μπορείτε να φτάσετε το υψηλότερο σκορ;

ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά, με το που αλλάζει λίγο ο καιρός;

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά με το που αλλάζει λίγο ο καιρός ή όταν συναντήσετε κάποιο με τα κοινά συμπτώματα της γρίπης; Αν ναι, τότε πιθανώς χρειάζεται να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Πως η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή ενισχύει και τη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος; Σε ποιες τροφές απαντώνται τα θρεπτικά αυτά; Ας δούμε πως μπορούμε να τα εντάξουμε όλα αυτά μεσά σε ένα ημερήσιο διαιτολόγιο.

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΖΕΣΤΗ ΣΟΥΠΑ ! Eίναι η κατάλληλη στιγμή για μια θρεπτική και υγιεινή σούπα!!!

Μιας και ο καιρός είναι πλέον άκρως χειμωνιάτικος, είναι η κατάλληλη στιγμή για μια θρεπτική και υγιεινή σούπα.

Οι σούπες είναι από τις εύπεπτες, θρεπτικές και γευστικές τροφές ιδανικές για να καταναλωθούν από όλους και  όλες τι ώρες της ημέρας. Συμβάλλουν στο να προστατεύουν και να θωρακίζουν τον οργανισμό από ιώσεις.

BRUNCH TIME! Πως να εντάξουμε το brunch στη διατροφή μας, χωρίς να επηρεαστεί η ζυγαριά μας.

Πως να εντάξουμε το brunch στη διατροφή μας, χωρίς να επηρεαστεί η ζυγαριά μας.

Μας ρωτάτε συχνά αν το brunch μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα  διατροφή σας. Τα brunch έχουν κατακτήσει δικαίως μια θέση στις αγαπημένες μας επιλογές ειδικά τα σαββατοκύριακα, φίλοι, καφές, συζητήσεις συνδυάζονται ιδανικά με ένα πλήρες γεύμα με δεκάδες αλμυρές ή γλυκές επιλογές. Ποιο είναι όμως το ιδανικό brunch που δεν θα χαλάσει τη δίαιτα ή τη διατροφή μας;

 

ΜΩΣΑΙΚΟ με μπανάνα! Σοκολατένιο και υγιεινό γλυκό που θα το λατρέψουν μικροί και μεγάλοι!

Σοκολατένιο και υγιεινό γλυκό που θα το λατρέψουν μικροί και μεγάλοι!

Ψάχνετε σοκολατένιο γλυκό, γρήγορο, εύκολο στην παρασκευή του και με λιγότερες θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη;  Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλής Παναγιώτου και η επιστημονική του ομάδα έχει την λύση για εσάς που λατρευτέ τα δροσερά και άκρως σοκολατένια και υγιεινά γλυκά!

Οι πιο συχνές διατροφικές ελλείψεις στις γυναίκες. Σοκολατένιο και υγιεινό γλυκό που θα το λατρέψουν μικροί και μεγάλοι!

Πως τις αναγνωρίζουμε & Πως τις αντιμετωπίζουμε διατροφικά ;

Άρθρο σχετικά με τις πιο συχνές διατροφικές ελλείψεις που παρουσιάζουν οι περισσότερες γυναίκες και ποιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν.

Κάνουμε δίαιτα στα παιδιά; Και αν ναι, πότε;

Μόνο η κακή διατροφή μπορεί να οδηγήσει στη παιδική παχυσαρκία; Υπάρχουν μήπως άλλοι παράγοντες που αυξάνουν τις πιθανότητες εμφάνισης παιδικής παχυσαρκίας; Ποιος είναι ο ρόλος των γονιών και του Διατροφολόγου απέναντι στη διατροφική παρέμβαση με σκοπό την αντιμετώπιση παχυσαρκίας ; Τελικά κάνουμε δίαιτα στα παιδιά και αν πότε;

Διακοπές και Διατροφή: Πάνε μαζί;

Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας ότι στις καλοκαιρινές διακοπές, θα πάρουμε κιλάκια. Έτσι φροντίζουμε να έχουμε προσέξει λίγο περισσότερο τη διατροφή μας, πριν αναχωρήσουμε για το νησί, ώστε να είμαστε έτοιμοι κι έτοιμες τόσο για την παραλία όσο και για το ταβερνάκι που συνήθως...

Αρχείο

«Απρίλιος 2020»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910

Γνωριμία

Ο Θαλής Παναγιώτου γεννήθηκε στην Αθήνα. Με αγάπη και ζήλο για την επιστήμη του, 

Σπούδασε Διατροφή με Μετεκπαίδευση στην Διατροφή και τον Αθλητισμό από το Πανεπιστήμιο του Newcastle. 

Επιπλέον, έκανε την πρακτική του άσκηση στον τομέα της κλινικής διατροφής στο «Ιασώ General» και έχει εργασθεί σε μεγάλα Ηealth Fitness Clubs. Παρείχε συμβουλές διατροφής στο πολυιατρικό κέντρου Α.Β.Η Medical Group στη Γλυφάδα και ήταν υπεύθυνος συμβουλευτικής διατροφής στο πολυιατρικό κέντρο Orthobiotiki στο Μαρούσι.

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ

Αλλάζω Διατροφή - Αλλάζω Ζωή!

Γλυφάδα: Δασκαρόλη 67
T: 210 9960989

Μαρούσι: Σώρου 3-5
T: 21 1111 7688