• Διατροφολόγος - Διαιτολόγος, Γλυφάδα & Μαρούσι

10 + 1 SUPER Σπιτικά Υγιεινά ΣΝΑΚ για παιδιά!

σπιτικά υγιεινά σνακ για παιδιά

Είναι εύκολο να μάθουμε στα παιδιά μας να επιλέγουν σπιτικά υγιεινά σνακ για παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι;

Πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν;

Τα παιδιά αποτελούν ένα σχετικό δύσκολο κοινό για να μάθουν να επιλέγουν σπιτικά υγιεινά σνακ. Πώς θα μάθουν όμως να επιλέγουν τα Σπιτικά Υγιεινά ΣΝΑΚ για παιδιά;

Κύριο κριτήριο για την επιλογή της τροφής, που θ’ απολαύσουν, είναι το πόσο νόστιμη κι εύγευστη θα είναι αυτή.               

Για τους γονείς βέβαια τα πράγματα διαφέρουν. Οι γονείς θα πρέπει να φροντίσουν ώστε η γενικότερη διατροφή του παιδιού, ανεξαρτήτως ηλικίας, να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά οξέα, καλές πηγές υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Επίσης τα ενδιάμεσα γεύματα όπως τα σνακ είναι ιδανικά για να προσφέρουν τόνωση στον οργανισμό του παιδιού, η θρεπτική του αξία να είναι τέτοια ώστε να συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού και  στην υγιή ανάπτυξη. Τα Σπιτικά Υγιεινά ΣΝΑΚ για παιδιά που πρέπει να επιλέγετε, είναι καλό να περιέχουν τροφές που τους αρέσουν, να υπάρχει ποικιλία σε τρόφιμα και γεύσεις καθώς και να στοχεύετε σε υγιεινούς συνδυασμούς.

Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν πρέπει να βρεθεί μία χρυσή τομή, που θα ικανοποιεί και τις δύο πλευρές. Αυτή ακούει στο όνομα… Σπιτικά Υγιεινά ΣΝΑΚ για παιδιά!

Τα snack είναι εκείνα τα ενδιάμεσα γεύματα, λίγο πριν το μεσημεριανό ή μέχρι να ετοιμαστεί το βραδινό, όσο ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, στην απογευματινή μελέτη και διάβασμα, πριν ή μετά τις δραστηριότητες  όπως προπόνηση, φροντιστήριο, ημερήσια εκδρομή. Γεύματα που αποτελούν ακόμη μία πολύ καλή λύση ώστε το παιδί να λαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά εις διπλούν! Τόσο από τα κύρια γεύματα και τα συνοδευτικά αυτών, π.χ. σαλάτα, όσο και από τα “δευτερεύοντα” που αποκτούν τώρα μία μεγαλύτερη διατροφική αξία.

 Προτεινόμενα σπιτικά υγιεινά σνακ για παιδιά θα πρέπει να είναι πλούσια σε:

-Φυτικές ίνες

-Λαχανικά

Φρούτα εποχής

-Γαλακτοκομικά προϊόντα

-Ξηρούς καρπούς, εφόσον δεν υπάρχει αλλεργία

Λέμε ΝΑΙ

-Στην ποικιλία τροφίμων

 -Στις μικρές μερίδες

-Και την κοινή, μαζί με το παιδί, προετοιμασία του σνακ

Αποφεύγουμε τα…

-Αλλαντικά              

-Υψηλή κατανάλωση  τυριών

-Τα Trans λιπαρά

-Τη Ζάχαρη

10 + 1 Σπιτικά Υγιεινά ΣΝΑΚ για παιδιά:

1. Sticks καρότου και αγγουριού

2. Vegetarian σουβλάκι με ψητά λαχανικά ή φρούτα ωμά

 3. Μικρές ποσότητες λαχανικών με λίγο κίτρινο τυρί

4. Φρούτα εποχής

5. Φρούτα εποχής με γιαούρτι

6. Φρουτοσαλάτα

7. Γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και μία κουταλιά μέλι

8Μικρά σάντουιτς από ψωμί ολικής άλεσης με λαχανικά, σπιτικά μαγειρεμένο κοτόπουλο και λίγο τυρί

9. Σπιτικές μπάρες δημητριακών με βρώμη, κακάο κι αποξηραμένα φρούτα

10Παξιμάδι με τυρί και ντομάτα

11. Χυμό λαχανικών ή παιδικά smoothies χωρίς πολύ πάγο, με γάλα, φρούτα εποχής και λίγο μέλι.

Η πρόληψη είναι η αποτελεσματικότερη λύση για τη διατροφική εκπαίδευση και την παιδική παχυσαρκία. Τα σπιτικά υγιεινά σνακ για παιδιά και η καθημερινότητα συμβάλλουν σε αυτή την πρόληψη, την εκπαίδευση και την μακροπρόθεσμα καλή υγεία των παιδιών μας.

Τέλος, σημαντικό είναι ν’ αντιμετωπίσουμε τα snack σαν ένα μέσο διατροφικής εκπαίδευσης των παιδιών μας. Έτσι αυτά θα μάθουν ν’ απολαμβάνουν περισσότερο υγιεινές επιλογές και σε δεύτερο χρόνο να τις αναζητούν. Τονίζουμε, γι’ ακόμη μία φορά, πως ένα μεγάλο κομμάτι κρουσμάτων παιδικής παχυσαρκίας οφείλεται στην έλλειψη εκπαίδευσης. Η διαμόρφωση του καθημερινού διαιτολογίου του παιδιού, πρέπει να γίνεται με βάση τις ανάγκες και τις φυσικές- αθλητικές δραστηριότητές του.

Ο Διατροφολόγος Διαιτολόγος Θαλής Παναγιώτου αρθρογραφεί σε επιστημονικά έντυπα, με σκοπό την παροχή συμβουλών διατροφής για την βελτίωση της ζωής μέσα από την ισορροπημένη διατροφή και την αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς προάγοντας τον σωστό τρόπο σκέψης για μια μόνιμη αλλαγή στην ζωή μας.  Παράλληλα προβαίνει σε συστηματική προβολή ως καλεσμένος σε έγκυρες τηλεοπτικές εκπομπές και ραδιοφωνικούς σταθμούς παρέχοντας συμβουλές διατροφής.

Το Διαιτολογικό Γραφείο του Θαλή Παναγιώτου και η επιστημονική του ομάδα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει διατροφικές καταστάσεις σε όλα τα στάδια της ζωής του ανθρώπου με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και έχοντας γνώμονα την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής και την αλλαγή στον τρόπο σκέψης στο φαγητό.

Τo Διαιτολογικό Γραφείο του Θαλή Παναγιώτου δραστηριοποιείτε στα Νότια και Βόρεια Προάστια της Αττικής διατηρώντας Νόμιμη Διαιτολογική μονάδα.