• Διατροφολόγος - Διαιτολόγος, Γλυφάδα & Μαρούσι

Είμαι λιποβαρής, τι να κάνω;

λιποβαρής

Ανήκετε σ’ εκείνη τη μικρή και ιδιαίτερη κατηγορία ανθρώπων, που θέλουν να πάρουν κιλά. Προσπαθείτε αυξάνοντας τις ποσότητες του φαγητού, να παχύνετε αλλά παρόλα αυτά το βάρος σας παραμένει χαμηλό. Είστε λιποβαρής.

Γνωρίζετε πως ο πολύ χαμηλός Δείκτης Μάζας Σώματος είναι εξίσου επικίνδυνος με τον Υψηλό και πράγματι έτσι είναι αν είστε λιποβαρής.

Τι μπορείτε να κάνετε αν είστε λιποβαρής;

λιποβαρής


Σε αυτή την περίπτωση, το ιδανικό είναι ο συνδυασμός της σωστής διατροφής και της συστηματικής άσκησης με βάρη. Αποφύγετε δηλαδή την αερόβια άσκηση και προτιμήστε τις ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Εφόσον δεν υπάρχει κάποιο παθολογικό αίτιο, το οποίο να προκαλεί απώλεια βάρους και να σας καθιστά λιποβαρή ή να διατηρεί τον περιβόητο δείκτη της ζυγαριάς χαμηλά, τότε ακολουθήστε τα παρακάτω, απλά, καθημερινά tips:

Ακολουθήστε μία διατροφή πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες. Τέτοιοι είναι το ρύζι, τα προϊόντα ολικής άλεσης και οι καστανή ζάχαρη.

Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών. Το ρύζι και κυρίως το καστανό αποτελεί μία καλή επιλογή.

Κάντε μικρά και συχνά γεύματα. Μην παραλείπετε κανένα μα κανένα γεύματα. Αντιθέτως στα απαραίτητα πέντε, προσθέστε ακόμη δύο για επιπλέον ενέργεια.

Μην προσπαθείτε να παχύνετε με junk food, γλυκά και περιττές- βλαβερές για τον οργανισμό, επεξεργασμένες τροφές.

Ζητήστε τη συμβουλή του ειδικού Διαιτολόγου- Διατροφολόγου για τα συμπληρώματα διατροφής. Να θυμάστε όμως πως αυτά δεν αντικαθιστούν την ισορροπημένη δίαιτα.

Προσθέστε στα σνακ σας λίγο τυρί και γαλοπούλα.

Μην αποκλείετε από τη διατροφή σας καμία τροφική ομάδα. Το ψάρι, τα θαλασσινά και το κόκκινο κρέας τα χρειάζεστε!

Αρχίζετε να καταναλώνετε περισσότερους ξηρούς καρπούς και σταφίδες.

Σημαντικό είναι επίσης αν είστε λιποβαρής να απολαμβάνετε το φαγητό σας. Αντιμετωπίστε το σαν μία ιεροτελεστία, κατά την οποία θα πρέπει να μασάτε καλά, να κάθεστε στο τραπέζι με τη σαλάτα σας και τα ορεκτικά. Κάθε γεύμα είναι μία νέα απόλαυση!

Σταματήστε να είστε λιποβαρής ακολουθώντας τις συμβουλές του Διαιτολογικού μας γραφείου.

Ο Διατροφολόγος Διαιτολόγος Θαλής Παναγιώτου αρθρογραφεί σε επιστημονικά έντυπα, με σκοπό την παροχή συμβουλών διατροφής για την βελτίωση της ζωής μέσα από την ισορροπημένη διατροφή και την αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς προάγοντας τον σωστό τρόπο σκέψης για μια μόνιμη αλλαγή στην ζωή μας.  Παράλληλα προβαίνει σε συστηματική προβολή ως καλεσμένος σε έγκυρες τηλεοπτικές εκπομπές και ραδιοφωνικούς σταθμούς παρέχοντας συμβουλές διατροφής.

Το Διαιτολογικό Γραφείο του Θαλή Παναγιώτου και η επιστημονική του ομάδα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει διατροφικές καταστάσεις σε όλα τα στάδια της ζωής του ανθρώπου με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και έχοντας γνώμονα την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής και την αλλαγή στον τρόπο σκέψης στο φαγητό.

Τo Διαιτολογικό Γραφείο του Θαλή Παναγιώτου δραστηριοποιείτε στα Νότια στη Γλυφάδα και Βόρεια Προάστια της Αττικής στο Μαρούσι διατηρώντας Νόμιμη Διαιτολογική μονάδα.