• Διατροφολόγος - Διαιτολόγος, Γλυφάδα & Μαρούσι

Υγιεινά pancakes με 4 μόνο υλικά!

Υγιεινά pancakes με 4 μόνο υλικά

ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΗΣ 

  • 2 μπανάνες λιωμένες
  • 2 αυγά
  • 2/3 φλ βρώμη αλεσμένη
  • 1 κ.γ. baking powder

 

 

Υγιεινά pancakes 300x196 - Υγιεινά pancakes με 4 μόνο υλικά! 

 

 ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΓΙΑ ΥΓΕΙΝΑ PANCAKES

  1. Αναμειγνύεται όλα τα υλικά και ψήνεται σε αντικολλητικό τηγάνι.

 

Πρόταση σερβιρίσματος Διαιτολόγου :

pancakes με κομμένες φράουλες, μπανάνα και ταχίνι κακάο!

 

Αυγό :

αποτελεί τροφή, πλούσια σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη, η οποία φαίνεται να προκαλεί μεγαλύτερο κορεσμό σε σχέση με άλλες πηγές πρωτεϊνών. Ξεκινώντας την μέρα με ένα αυγό, φαίνεται πως συμβάλλει περισσότερο στο αδυνάτισμα  καθώς προκαλεί κορεσμό, σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα, όπως υποδεικνύουν έρευνες.

Είναι μια πολύ καλή τροφή για μικρούς και μεγάλους καθώς  περιέχει όλα τα απαραίτητα συστατικά για μια πλήρη και ισορροπημένη διατροφή. Επίσης είναι πλούσιο σε μέταλλα και βιταμίνες όπως: ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β , νάτριο, κάλιο.

 

Βρώμη :

αποτελεί σιτηρό υψηλής διατροφικής αξίας και είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη Ε η οποία βοηθά στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Επίσης περιέχει μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως  μαγνήσιο,  φώσφορο, σελήνιο, μαγγάνιο, σίδηρο και ψευδάργυρο ενώ η υψηλή περιεκτικότητας της σε φυτικές ίνες είναι εξίσου αξιοσημείωτη  χάρη  τις β-γλυκάνες. Αυτές διέρχονται άπεπτες από το λεπτό έντερο και συμβάλλουν στη καλή λειτουργία του εντέρου και στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της δυσκοιλιότητας.

 

Μην ξεχνάμε:

 Δεν θα πρέπει να στερούμαστε, αντιθέτως τρώγοντας συνετά και ακολουθώντας μία ισορροπημένη διατροφή μπορούμε να απολαύσουμε περισσότερο αυτές τις στιγμές  που μένουμε σπίτι χωρίς ενοχές και τύψεις

 

Διαβάστε περισσότερα για το Πως να εντάξουμε το brunch στη διατροφή μας, χωρίς να επηρεαστεί η ζυγαριά μας;