• Διατροφολόγος - Διαιτολόγος, Γλυφάδα & Μαρούσι

Οι Εξειδικεύσεις μας

Οι Εξειδικεύσεις μας

τι προσφέρουμε

Υπηρεσίες

Η φιλοσοφία μας βρίσκεται σε ένα νέο και ρεαλιστικό μοντέλο διατροφής, ώστε να έχει μόνιμο αποτέλεσμα και εξατομίκευση με βάση τις πραγματικές σας ανάγκες, τις επιθυμίες, τις  ιδιαιτερότητες της υγείας σας χωρίς ζύγισμα και ειδικές συνταγές δίνοντας βαρύτητα στους προσωπικούς στόχους που θα θέσουμε από κοινού.

Πρόγραμμα διατροφής από Διατροφολόγο Γλυφάδα. Η φιλοσοφία μας βρίσκεται σε ένα νέο και ρεαλιστικό μοντέλο διατροφής, ώστε να έχει μόνιμο αποτέλεσμα και εξατομίκευση με βάση τις πραγματικές σας ανάγκες, τις επιθυμίες, τις  ιδιαιτερότητες της υγείας σας χωρίς ζύγισμα και ειδικές συνταγές δίνοντας βαρύτητα στους προσωπικούς στόχους που θα θέσουμε από κοινού.

Με την μέθοδο της Συμβουλευτικής Υποστήριξης θα αλλάζουμε τον τρόπο σκέψης σας για την τροφή βάζοντας θεμέλια για ένα νέο διατροφικό μοντέλο.

Με την κατάλληλη διατροφική προσέγγιση σας παρέχουμε τη μέγιστη θρεπτική υποστήριξη για εσάς και το βρέφος σας,  στοχεύοντας και στην σταδιακή απώλεια των κιλών της εγκυμοσύνης.

Το Διαιτολογικό Γραφείο μας έχει τον κατάλληλο και τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό για τις επιστημονικές μετρήσεις που απαιτούνται πριν την έκδοση ενός εξατομικευμένου προγράμματος διατροφής.

Επτά (7) σωτήριες συμβουλές για να απαλλαγείτε μόνιμα από τα περιττά κιλά.

thumb svpxdigw 1200x389 1

Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι έχοντας εμπειρία και επιστημονική γνώση ότι δεκάδες – χιλιάδες άτομα που έχουν προσπαθήσει να χάσουν βάρους δυστυχώς έχουν αποτύχει σε ένα μεγάλο ποσοστό με επαναλαμβανόμενες αυστηρές – στερητικές δίαιτες χωρίς κανένα αποτέλεσμα ή επαναπροσλαμβάνοντας τα κιλά.

Αν θέλετε κι εσείς να δείτε μόνιμα αποτελέσματα αλλάζοντας τις διατροφικές σας συνήθειες και ακολουθώντας ένα νέο μοντέλο Διατροφικής παρέμβασης χωρίς να παραπέμπει σε Δίαιτα αλλά Διατροφή, ακολουθείστε πιστά τα παρακάτω επτά σωτήρια βήματα.

  1. Μειώστε την ποσότητα της τροφής.
  2. Μειώστε την ζάχαρη.
  3. Αποφύγετε το έξτρα αλάτι στο φαγητό.
  4. Αυξήστε αισθητά την ενυδάτωση.
  5. Εντάξτε καθημερινή άσκηση (3-5 φορές την εβδομάδα) στα επίπεδα της φυσικής σας κατάστασης.
  6. Μειώστε αισθητά την ποσότητα αλκοόλ.
  7. Να κοιμάστε ποιοτικά 8 ώρες την ημέρα.