• Διατροφολόγος - Διαιτολόγος, Γλυφάδα & Μαρούσι

Εύκολες διατροφικές συμβουλές για απώλεια βάρους!

Εύκολες διατροφικές συμβουλές για απώλεια βάρους!

Η διαδικασία της απώλειας βάρους χρειάζεται υπομονή,  επιμονή και διατροφική εκπαίδευση ώστε να βελτιώσεις και να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες !

 

Το πιο βασικό στην απώλεια βάρους είναι η υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής, χωρίς στερήσεις και εξαντλητικές δίαιτες. Αν επιθυμείς απώλεια βάρους αξίζει να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές:

 

  1. Απώλεια βάρους και πλάνο διατροφής:

Ένα εξατομικευμένο υποθερμιδικό πλάνο διατροφή, παράλληλα με άσκηση, το οποίο θα στοχεύει στη μέγιστη απώλεια βάρους και λίπους.

 

  1. Απώλεια βάρους και πλήρες γεύμα

Προσπάθησε σε κάθε κύριο γεύμα σου να περιλαμβάνεις υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, και καλά λιπαρά. Παράδειγμα πρωινού γεύματος : Granola με βρώμη – ξηρούς καρπούς –αποξηραμένα φρούτα + 1 ποτήρι γάλα ζωικό ή φυτικό.

 

  1. Σνακς και απώλεια βάρους

Βάλε στη ζωή σου τα πολύτιμα σνακ όπως φρούτο, ξηρούς καρπούς, μπάρα δημητριακών.

 

 

Εύκολες διατροφικές συμβουλές για απώλεια βάρους!

  1. Νερό και απώλεια βάρους

Μια ακόμα συμβουλή μου είναι να πίνεις ένα ποτήρι νερό με κάθε σου γεύμα, πριν ή κατά τη διάρκεια του. Όταν είμαστε επαρκώς ενυδατωμένοι το σώμα μας λειτουργεί καλύτερα.

 

  1. Ιδανικός ρυθμός για απώλεια βάρους

Μη βιάζεσαι να απαλλαγείς από τα κιλά. Σύμφωνα με τις συστάσεις η ιδανική εβδομαδιαία απώλεια βάρους είναι 1-2% του σωματικού σας βάρους.

 

  1. Απώλεια βάρους και express δίαιτες

Προσοχή στις δίαιτες που υπόσχονται μεγάλη απώλεια κιλών σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι συχνά πολύ χαμηλών θερμίδων και πιθανόν φτωχές σε θρεπτικά συστατικά.

 

  1. Ύπνος και απώλεια βάρους

Κοιμήσου για τουλάχιστον 7 ώρες. Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι κοιμούνται κάτω από 5 ώρες έχουν την τάση να παίρνουν βάρος καθώς αλλάζουν τα επίπεδα ορμονών που επιφέρουν αύξηση της όρεξης.

 

 

Συνταγή για πρωινού Oatmeal για απώλεια βάρους

 

Εύκολες διατροφικές συμβουλές για απώλεια βάρους 1

 

Υλικά συνταγής

  • 2/3 φλ βρώμη
  • Γάλα ζωικό ή φυτικό
  • Μέλι
    *προαιρετικά φρούτα, ξηροί καρποί ή άλειμμα ξηρών καρπών

 

Εκτέλεσης συνταγής

  1. Ανακάτεψε βρώμη με λίγο γάλα (περίπου 2/3φλ βρώμη και γάλα όσο να σκεπαστεί η βρώμη)
    και λίγο μέλι, σκέπασε τα με μεμβράνη και διατήρησε στο ψυγείο για πάνω από 6 ώρες. Η
    βρώμη έχει την ιδιότητα να απορροφά τα υγρά και να δημιουργεί μια “κρέμα”.
  2. Γαρνίρεις με φρούτα (ή και με επιπλέον μέλι ή κάποιο άλειμμα ξηρών καρπών) και
    απολαμβάνεις!

 

 

 

Συνταγή για Μους σοκολάτας με λίγες θερμίδες

 

 

μους σοκολάτας- απωλεια βάρους

 

Υλικά συνταγής

  •  1 μπανάνα
  • 1 αβοκάντο
  •  3 κ.σ. κακάο
  • 1 κ.σ. μέλι
  • 1/2 φλ γάλα αμυγδάλου

 

 

Εκτέλεσης συνταγής

Προσθέτουμε όλα τα υλικά στο μούλτι και ανακατεύομε καλά για λίγα λεπτά. Σερβίρουμε σε μπολάκια και τα
διατηρούμε για 3 ώρες στο ψυγείο.

 

Διαβάστε περισσότερα Γιατί Οι Περισσότερες Γυναίκες Βρίσκονται Μόνιμα Σε Δίαιτα”;