ΑΛΛΑΖΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δημοφιλή στη Διατροφή

10 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΒΡΑΔΙΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Μπορούμε να καταναλώσουμε ένα εύκολο και γρήγορο βραδινό γεύμα χωρίς να παχύνουμε; Ποιες τροφές να αποφύγουμε και γιατί;

Όσο μένουμε σπίτι και πλησιάζει η ώρα για το βραδινό μας αναρωτιόμαστε τι θα μπορούμε να φάμε. Ψάχνουμε συνήθως ένα βραδινό γεύμα με λίγες θερμίδες, υγιεινό και εύκολο θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα υγιεινό και εύκολο γεύμα που θα καταναλώνεται από όλη την οικογένεια;  Υδατάνθρακες κάνει να φάμε το βράδυ ή μας παχαίνουν; Οργανώστε τα βράδια και απολαύστε νόστιμα και με χαμηλή θερμιδική αξία βραδινά γεύματα εντάσσοντας τις 10 υγιείνες βραδινές επιλογές στο διαιτολόγιο σας.

𝐏𝐀𝐍𝐂𝐀𝐊𝐄𝐒 ΜΕ ΒΡΩΜΗ, ΕΤΟΙΜΑ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ!

Μένουμε σπίτι και συνεχίζουμε και τρώμε υγιεινά. Τα πιο γρήγορα και νόστιμα pancakes που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι με γλυκιά και αλμυρή πρόταση σερβιρίσματος.

Όποτε σκεφτόμαστε pancakes συνήθως είμαστε ένα βήμα πριν χαλάσουμε τη διατροφή μας καθώς περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λιπαρά όσο προσθέτουμε υλικά από πάνω. Τώρα μόνο σε 10 λεπτά μπορούμε να απολαύσουμε τα πιο νόστιμα, υγιεινά pancakes με βάση του το αυγό και τη βρώμη, δύο τροφές που προσφέρουν υψηλό κορεσμό και συμβάλλουν στο αδυνάτισμα και στη διατήρηση σωματικού βάρους.   

ΜΩΣΑΙΚΟ με μπανάνα! Σοκολατένιο και υγιεινό γλυκό που θα το λατρέψουν μικροί και μεγάλοι!

Σοκολατένιο και υγιεινό γλυκό που θα το λατρέψουν μικροί και μεγάλοι!

Ψάχνετε σοκολατένιο γλυκό, γρήγορο, εύκολο στην παρασκευή του και με λιγότερες θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη;  Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλής Παναγιώτου και η επιστημονική του ομάδα έχει την λύση για εσάς που λατρευτέ τα δροσερά και άκρως σοκολατένια και υγιεινά γλυκά!

Η δίαιτα του Σεπτέμβρη

Μία από τις δίαιτες που συνήθως «παίρνει αναβολή» και παράταση είναι αυτή του Σεπτέμβρη. Λίγο μετά τις διακοπές, οπότε και οι...

Διατροφή κι Εμμηνόπαυση

Ο μύθος θέλει τις γυναίκες που βρίσκονται σε εμμηνόπαυση ή ετοιμάζονται για τη μετάβαση σε αυτή, να κάνουν αυστηρή δίαιτα και να στερούνται...

ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά, με το που αλλάζει λίγο ο καιρός;

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά με το που αλλάζει λίγο ο καιρός ή όταν συναντήσετε κάποιο με τα κοινά συμπτώματα της γρίπης; Αν ναι, τότε πιθανώς χρειάζεται να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Πως η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή ενισχύει και τη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος; Σε ποιες τροφές απαντώνται τα θρεπτικά αυτά; Ας δούμε πως μπορούμε να τα εντάξουμε όλα αυτά μεσά σε ένα ημερήσιο διαιτολόγιο.

Πρόσφατα στη Διατροφή

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝOYME ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ;

Πόσο πολύ έχει επηρεαστεί η διατροφή μας κατά τη διάρκεια και μετά τη καραντίνα;

Έχει ήδη περάσει σχεδόν ένας μήνας μετά την καραντίνα και τον εγκλεισμό μας στο σπίτι κι όμως για τους περισσότερους παραμένει δύσκολο κεφάλαιο η  ισορροπημένη διατροφή. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε υγιεινές επιλογές μετά την καραντίνα; Τι είναι αυτό που μας δυσκολεύει και δεν μπορούμε να πειθαρχήσουμε ώστε να τρώμε σωστά και υγιεινά; Γνωρίστε το τρίπτυχο της επιτυχίας για σωστή  και  ισορροπημένη διατροφή ακολουθώντας τις πιο υγιεινές διατροφικές συμβουλές που θα  σας βοηθήσουν να ελέγξετε το βάρος σας! 

ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΚΑΙ ΤΟ COVID-19 ;

Μπορεί η χορήγηση βιταμίνης D σε συμπλήρωμα να συμβάλλει στην προστασία του ανοσοποιητικού συστήματός και στην μείωση του κινδύνου για εποχική γρίπη και covid-19;

Ολοένα και μεγαλύτερο  επιστημονικό ενδιαφέρον παρουσιάζει συνεχώς η «βιταμίνη του μέλλοντος» η βιταμίνη D.

Εν όψει της παγκόσμιας πανδημίας του covid 19, ερευνητικά δεδομένα και σημαντικές συσχετίσεις παρουσιάζουν πως η χορήγηση συμπληρώματος της βιταμίνης D φαίνεται πως μπορεί να συντελέσει στη μείωση του κινδύνου για εμφάνιση λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος σχετικά με τη εποχική γρίπη καθώς και του covid 19. Άκρως σημαντική η συσχέτιση των χαμηλών επιπέδων της βιταμίνη D με την υψηλή θνησιμότητα από το COVID-19.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επάρκεια σε βιταμίνη D; Αρκεί τελικά μόνο η διατροφή και η έκθεση στον ήλιο για να καλύπτεται η ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη της; Ποιες είναι οι τιμές αναφορές που υποδηλώνουν έλλειψη και ανεπάρκεια; Γιατί συνίσταται η χορήγηση συμπληρώματος σε βιταμίνη D για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού ; 

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΟΣΟ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ;

Υπάρχουν τροφές που θα πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας; Πως διαχειριζόμαστε τα τρόφιμα στην καραντίνα;

Αναρωτιέστε τι πρέπει να τρώμε τώρα που μένουμε σπίτι; Πόσο εύκολο είναι ο έλεγχος του σωματικού μας βάρους τώρα; Ποσό σημαντική είναι τελικά η διατροφή αυτή τη περίοδο για το ανοσοποιητικό μας σύστημα; Όσο δύσκολο κι αν φαντάζει για τους περισσότερους το να προσέξουμε τη διατροφή μας, θα πρέπει να καταλάβουμε πόσο σημαντικό και να στοχεύσουμε στην επαρκή πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών όπου κάποια από αυτά συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό στην καλύτερη άμυνα του οργανισμού μας. Ξέρετε ποιες είναι οι  τροφές; Μπορεί ο ιός να μεταδοθεί στα τρόφιμα και  υπάρχουν τελικά τρόποι για την ασφάλεια τροφίμων;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ & ΝΗΣΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ

Τελικά μπορεί να νηστέψει το παιδί μόνο για μια εβδομάδα;

Φέτος η Μεγάλη εβδομάδα να είναι αρκετά διαφορετική αλλά ταυτόχρονα εξίσου κοινή  για όλους μας που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ περιορίζοντας την εξάπλωση του covid-19. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία λοιπόν, να προσπαθήσουμε να αποφύγουμε το κρέας και να νηστέψουμε ακολουθώντας το προτεινόμενο μενού μας για την Μεγάλη εβδομάδα το οποίο είναι ιδανικό και για τις μικρές ηλικίες.

𝐏𝐀𝐍𝐂𝐀𝐊𝐄𝐒 ΜΕ ΒΡΩΜΗ, ΕΤΟΙΜΑ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ!

Μένουμε σπίτι και συνεχίζουμε και τρώμε υγιεινά. Τα πιο γρήγορα και νόστιμα pancakes που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι με γλυκιά και αλμυρή πρόταση σερβιρίσματος.

Όποτε σκεφτόμαστε pancakes συνήθως είμαστε ένα βήμα πριν χαλάσουμε τη διατροφή μας καθώς περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λιπαρά όσο προσθέτουμε υλικά από πάνω. Τώρα μόνο σε 10 λεπτά μπορούμε να απολαύσουμε τα πιο νόστιμα, υγιεινά pancakes με βάση του το αυγό και τη βρώμη, δύο τροφές που προσφέρουν υψηλό κορεσμό και συμβάλλουν στο αδυνάτισμα και στη διατήρηση σωματικού βάρους.   

ΤΙ ΣΝΑΚ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!

Είναι εύκολο να μάθουμε στα παιδιά να επιλέγουν υγιεινά σνακ στο σχολείο και στο σπίτι; Πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν;

Τα υγιεινά  σνακ δεν θα πρέπει να λείπουν από τη διατροφή των παιδιών ειδικά όσο είναι στο σπίτι. Ένα ιδανικό σνακ  για παιδί θα πρέπει περιέχει τροφές  υψηλής διατροφικής αξίας που θα του προσφέρουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται μέσα στην ημέρα. Δείτε τα 10 + 1  υγιεινά σνακ για το σπίτι καθώς και ποιες τροφές είναι καλό να αποφεύγουν τα παιδιά από το καθημερινό τους διαιτολόγιο.

10 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΒΡΑΔΙΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Μπορούμε να καταναλώσουμε ένα εύκολο και γρήγορο βραδινό γεύμα χωρίς να παχύνουμε; Ποιες τροφές να αποφύγουμε και γιατί;

Όσο μένουμε σπίτι και πλησιάζει η ώρα για το βραδινό μας αναρωτιόμαστε τι θα μπορούμε να φάμε. Ψάχνουμε συνήθως ένα βραδινό γεύμα με λίγες θερμίδες, υγιεινό και εύκολο θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα υγιεινό και εύκολο γεύμα που θα καταναλώνεται από όλη την οικογένεια;  Υδατάνθρακες κάνει να φάμε το βράδυ ή μας παχαίνουν; Οργανώστε τα βράδια και απολαύστε νόστιμα και με χαμηλή θερμιδική αξία βραδινά γεύματα εντάσσοντας τις 10 υγιείνες βραδινές επιλογές στο διαιτολόγιο σας.

ΓΛΥΚΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ : Πως μπορούμε να βάλουμε τα γλυκά στη ζωή μας με πιο υγιεινό τρόπο!

Τα περισσότερα γλυκά αποδίδουν αρκετές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά. Υπάρχουν υγιεινά γλυκά και ποια είναι;

Διατροφή και δίαιτα με γλυκά! Πόσο σημαντική είναι η ένταξη ενός γλυκού στο πρόγραμμα διατροφή μας; Υπάρχουν γλυκά που μπορούμε να τρώμε στην ημερησίως; Είναι γνωστό πως τα γλυκά δεν προάγουν την καλή υγεία αλλά αντιθέτως η συχνή και η υψηλή τους κατανάλωση συνδέεται με την αύξηση βάρους, παχυσαρκία, σακχαρώδη διαβήτη και άλλες παθήσεις που επηρεάζουν την υγεία μας

ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά, με το που αλλάζει λίγο ο καιρός;

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά με το που αλλάζει λίγο ο καιρός ή όταν συναντήσετε κάποιο με τα κοινά συμπτώματα της γρίπης; Αν ναι, τότε πιθανώς χρειάζεται να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Πως η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή ενισχύει και τη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος; Σε ποιες τροφές απαντώνται τα θρεπτικά αυτά; Ας δούμε πως μπορούμε να τα εντάξουμε όλα αυτά μεσά σε ένα ημερήσιο διαιτολόγιο.

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΖΕΣΤΗ ΣΟΥΠΑ ! Eίναι η κατάλληλη στιγμή για μια θρεπτική και υγιεινή σούπα!!!

Μιας και ο καιρός είναι πλέον άκρως χειμωνιάτικος, είναι η κατάλληλη στιγμή για μια θρεπτική και υγιεινή σούπα.

Οι σούπες είναι από τις εύπεπτες, θρεπτικές και γευστικές τροφές ιδανικές για να καταναλωθούν από όλους και  όλες τι ώρες της ημέρας. Συμβάλλουν στο να προστατεύουν και να θωρακίζουν τον οργανισμό από ιώσεις.

Αρχείο

«Μάιος 2020»
ΚυρΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβ
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Γνωριμία

Ο Θαλής Παναγιώτου γεννήθηκε στην Αθήνα. Με αγάπη και ζήλο για την επιστήμη του, 

Σπούδασε Διατροφή με Μετεκπαίδευση στην Διατροφή και τον Αθλητισμό από το Πανεπιστήμιο του Newcastle. 

Επιπλέον, έκανε την πρακτική του άσκηση στον τομέα της κλινικής διατροφής στο «Ιασώ General» και έχει εργασθεί σε μεγάλα Ηealth Fitness Clubs. Παρείχε συμβουλές διατροφής στο πολυιατρικό κέντρου Α.Β.Η Medical Group στη Γλυφάδα και ήταν υπεύθυνος συμβουλευτικής διατροφής στο πολυιατρικό κέντρο Orthobiotiki στο Μαρούσι.

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ

Αλλάζω Διατροφή - Αλλάζω Ζωή!

Γλυφάδα: Δασκαρόλη 67
T: 210 9960989

Μαρούσι: Σώρου 3-5
T: 21 1111 7688