ΑΛΛΑΖΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Media News

Revenge Body Greece - Μαργαρίτα -20kg

με διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου

Revenge Body: Η Μαργαρίτα καταφέρνει να χάσει 20kg με διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου ενώ ο αρχικός στόχος ήταν τα -15kg.

Revenge Body & Ηλίας -24kg

με Διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου

Δείτε την προσπάθεια του Ηλία, ο οποίος στην εκπομπή Revenge Body με την Ιωάννα Λίλλυ ακολούθησε εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής από τον διατροφολόγο Θαλή Παναγιώτου και εντατική άσκηση από Personal Trainer, όπου κατάφερε να χάσει ~24Kg και να μεταμορφωθεί.

Ζεστό νερό με λεμόνι: Μύθος ή αλήθεια;

Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου τονίζει ότι δεν υπάρχει καμία επιστημονική βαρύτητα που να επιβεβαιώνει πως η πρωινή συνήθεια "ζεστό νερό με λεμόνι" αφυπνίζει το μεταβολισμό και αδυνατίζει.

Βιταμινη D και Υπογονιμότητα

Ποιος είναι ο ρόλος της Βιταμίνης D και πόσο θετικά μπορεί να επηρεάσει τα ποσοστά επιτυχίας στη θεραπεία της εξωσωματικής γονιμοποίησης;
 

Το healthy μενού μας για το BLENDS

Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου μελέτησε και σχεδίασε ένα healthy μενού για το εστιατόριο BLENDS στη Γλυφάδα, σε συνεργασία με τον executive σεφ Κώστα Λόλα.
 

Πρόσφατα Νέα

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝOYME ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ;

Πόσο πολύ έχει επηρεαστεί η διατροφή μας κατά τη διάρκεια και μετά τη καραντίνα;

Έχει ήδη περάσει σχεδόν ένας μήνας μετά την καραντίνα και τον εγκλεισμό μας στο σπίτι κι όμως για τους περισσότερους παραμένει δύσκολο κεφάλαιο η  ισορροπημένη διατροφή. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε υγιεινές επιλογές μετά την καραντίνα; Τι είναι αυτό που μας δυσκολεύει και δεν μπορούμε να πειθαρχήσουμε ώστε να τρώμε σωστά και υγιεινά; Γνωρίστε το τρίπτυχο της επιτυχίας για σωστή  και  ισορροπημένη διατροφή ακολουθώντας τις πιο υγιεινές διατροφικές συμβουλές που θα  σας βοηθήσουν να ελέγξετε το βάρος σας! 

ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΚΑΙ ΤΟ COVID-19 ;

Μπορεί η χορήγηση βιταμίνης D σε συμπλήρωμα να συμβάλλει στην προστασία του ανοσοποιητικού συστήματός και στην μείωση του κινδύνου για εποχική γρίπη και covid-19;

Ολοένα και μεγαλύτερο  επιστημονικό ενδιαφέρον παρουσιάζει συνεχώς η «βιταμίνη του μέλλοντος» η βιταμίνη D.

Εν όψει της παγκόσμιας πανδημίας του covid 19, ερευνητικά δεδομένα και σημαντικές συσχετίσεις παρουσιάζουν πως η χορήγηση συμπληρώματος της βιταμίνης D φαίνεται πως μπορεί να συντελέσει στη μείωση του κινδύνου για εμφάνιση λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος σχετικά με τη εποχική γρίπη καθώς και του covid 19. Άκρως σημαντική η συσχέτιση των χαμηλών επιπέδων της βιταμίνη D με την υψηλή θνησιμότητα από το COVID-19.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επάρκεια σε βιταμίνη D; Αρκεί τελικά μόνο η διατροφή και η έκθεση στον ήλιο για να καλύπτεται η ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη της; Ποιες είναι οι τιμές αναφορές που υποδηλώνουν έλλειψη και ανεπάρκεια; Γιατί συνίσταται η χορήγηση συμπληρώματος σε βιταμίνη D για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού ; 

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΟΣΟ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ;

Υπάρχουν τροφές που θα πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας; Πως διαχειριζόμαστε τα τρόφιμα στην καραντίνα;

Αναρωτιέστε τι πρέπει να τρώμε τώρα που μένουμε σπίτι; Πόσο εύκολο είναι ο έλεγχος του σωματικού μας βάρους τώρα; Ποσό σημαντική είναι τελικά η διατροφή αυτή τη περίοδο για το ανοσοποιητικό μας σύστημα; Όσο δύσκολο κι αν φαντάζει για τους περισσότερους το να προσέξουμε τη διατροφή μας, θα πρέπει να καταλάβουμε πόσο σημαντικό και να στοχεύσουμε στην επαρκή πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών όπου κάποια από αυτά συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό στην καλύτερη άμυνα του οργανισμού μας. Ξέρετε ποιες είναι οι  τροφές; Μπορεί ο ιός να μεταδοθεί στα τρόφιμα και  υπάρχουν τελικά τρόποι για την ασφάλεια τροφίμων;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ & ΝΗΣΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ

Τελικά μπορεί να νηστέψει το παιδί μόνο για μια εβδομάδα;

Φέτος η Μεγάλη εβδομάδα να είναι αρκετά διαφορετική αλλά ταυτόχρονα εξίσου κοινή  για όλους μας που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ περιορίζοντας την εξάπλωση του covid-19. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία λοιπόν, να προσπαθήσουμε να αποφύγουμε το κρέας και να νηστέψουμε ακολουθώντας το προτεινόμενο μενού μας για την Μεγάλη εβδομάδα το οποίο είναι ιδανικό και για τις μικρές ηλικίες.

𝐏𝐀𝐍𝐂𝐀𝐊𝐄𝐒 ΜΕ ΒΡΩΜΗ, ΕΤΟΙΜΑ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ!

Μένουμε σπίτι και συνεχίζουμε και τρώμε υγιεινά. Τα πιο γρήγορα και νόστιμα pancakes που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι με γλυκιά και αλμυρή πρόταση σερβιρίσματος.

Όποτε σκεφτόμαστε pancakes συνήθως είμαστε ένα βήμα πριν χαλάσουμε τη διατροφή μας καθώς περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λιπαρά όσο προσθέτουμε υλικά από πάνω. Τώρα μόνο σε 10 λεπτά μπορούμε να απολαύσουμε τα πιο νόστιμα, υγιεινά pancakes με βάση του το αυγό και τη βρώμη, δύο τροφές που προσφέρουν υψηλό κορεσμό και συμβάλλουν στο αδυνάτισμα και στη διατήρηση σωματικού βάρους.   

ΤΙ ΣΝΑΚ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!

Είναι εύκολο να μάθουμε στα παιδιά να επιλέγουν υγιεινά σνακ στο σχολείο και στο σπίτι; Πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν;

Τα υγιεινά  σνακ δεν θα πρέπει να λείπουν από τη διατροφή των παιδιών ειδικά όσο είναι στο σπίτι. Ένα ιδανικό σνακ  για παιδί θα πρέπει περιέχει τροφές  υψηλής διατροφικής αξίας που θα του προσφέρουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται μέσα στην ημέρα. Δείτε τα 10 + 1  υγιεινά σνακ για το σπίτι καθώς και ποιες τροφές είναι καλό να αποφεύγουν τα παιδιά από το καθημερινό τους διαιτολόγιο.

10 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΒΡΑΔΙΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Μπορούμε να καταναλώσουμε ένα εύκολο και γρήγορο βραδινό γεύμα χωρίς να παχύνουμε; Ποιες τροφές να αποφύγουμε και γιατί;

Όσο μένουμε σπίτι και πλησιάζει η ώρα για το βραδινό μας αναρωτιόμαστε τι θα μπορούμε να φάμε. Ψάχνουμε συνήθως ένα βραδινό γεύμα με λίγες θερμίδες, υγιεινό και εύκολο θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα υγιεινό και εύκολο γεύμα που θα καταναλώνεται από όλη την οικογένεια;  Υδατάνθρακες κάνει να φάμε το βράδυ ή μας παχαίνουν; Οργανώστε τα βράδια και απολαύστε νόστιμα και με χαμηλή θερμιδική αξία βραδινά γεύματα εντάσσοντας τις 10 υγιείνες βραδινές επιλογές στο διαιτολόγιο σας.

ΓΛΥΚΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ : Πως μπορούμε να βάλουμε τα γλυκά στη ζωή μας με πιο υγιεινό τρόπο!

Τα περισσότερα γλυκά αποδίδουν αρκετές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά. Υπάρχουν υγιεινά γλυκά και ποια είναι;

Διατροφή και δίαιτα με γλυκά! Πόσο σημαντική είναι η ένταξη ενός γλυκού στο πρόγραμμα διατροφή μας; Υπάρχουν γλυκά που μπορούμε να τρώμε στην ημερησίως; Είναι γνωστό πως τα γλυκά δεν προάγουν την καλή υγεία αλλά αντιθέτως η συχνή και η υψηλή τους κατανάλωση συνδέεται με την αύξηση βάρους, παχυσαρκία, σακχαρώδη διαβήτη και άλλες παθήσεις που επηρεάζουν την υγεία μας

TEST: ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΤΙ ΤΡΩΕΙ;

Τι πιο όμορφο να κάνετε αυτό το Διατροφικό ΤΕΣΤ μαζί με το παιδί σας!

Η διατροφή στη παιδική ηλικία θα πρέπει να είναι υψηλή σε διατροφική αξία και ενέργεια με σκοπό να συμβάλει στην υγιή ανάπτυξη του παιδιού. Οι διατροφικές συνήθειες σε αυτή την ηλικία μπορούν να επηρεάσουν το σωματικό βάρος και στην μετέπειτα ενήλικη ζωή του. Ανακαλύψτε κατά ποσό το παιδί σας τρέφεται σωστά και αλλάξτε τις διατροφικές συνήθειες του. Μπορείτε να φτάσετε το υψηλότερο σκορ;

ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά, με το που αλλάζει λίγο ο καιρός;

Μήπως αρρωσταίνετε εύκολα και αρκετά συχνά με το που αλλάζει λίγο ο καιρός ή όταν συναντήσετε κάποιο με τα κοινά συμπτώματα της γρίπης; Αν ναι, τότε πιθανώς χρειάζεται να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Πως η σωστή και η ισορροπημένη διατροφή ενισχύει και τη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος; Σε ποιες τροφές απαντώνται τα θρεπτικά αυτά; Ας δούμε πως μπορούμε να τα εντάξουμε όλα αυτά μεσά σε ένα ημερήσιο διαιτολόγιο.

Αρχείο

«Μάιος 2020»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567

Γνωριμία

Ο Θαλής Παναγιώτου γεννήθηκε στην Αθήνα. Με αγάπη και ζήλο για την επιστήμη του, 

Σπούδασε Διατροφή με Μετεκπαίδευση στην Διατροφή και τον Αθλητισμό από το Πανεπιστήμιο του Newcastle. 

Επιπλέον, έκανε την πρακτική του άσκηση στον τομέα της κλινικής διατροφής στο «Ιασώ General» και έχει εργασθεί σε μεγάλα Ηealth Fitness Clubs. Παρείχε συμβουλές διατροφής στο πολυιατρικό κέντρου Α.Β.Η Medical Group στη Γλυφάδα και ήταν υπεύθυνος συμβουλευτικής διατροφής στο πολυιατρικό κέντρο Orthobiotiki στο Μαρούσι.

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ

Αλλάζω Διατροφή - Αλλάζω Ζωή!

Γλυφάδα: Δασκαρόλη 67
T: 210 9960989

Μαρούσι: Σώρου 3-5
T: 21 1111 7688