ΑΛΛΑΖΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Media News

Revenge Body Greece - Μαργαρίτα -20kg

με διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου

Revenge Body: Η Μαργαρίτα καταφέρνει να χάσει 20kg με διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου ενώ ο αρχικός στόχος ήταν τα -15kg.

Revenge Body & Ηλίας -24kg

με Διατροφολόγο τον Θαλή Παναγιώτου

Δείτε την προσπάθεια του Ηλία, ο οποίος στην εκπομπή Revenge Body με την Ιωάννα Λίλλυ ακολούθησε εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής από τον διατροφολόγο Θαλή Παναγιώτου και εντατική άσκηση από Personal Trainer, όπου κατάφερε να χάσει ~24Kg και να μεταμορφωθεί.

Ζεστό νερό με λεμόνι: Μύθος ή αλήθεια;

Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου τονίζει ότι δεν υπάρχει καμία επιστημονική βαρύτητα που να επιβεβαιώνει πως η πρωινή συνήθεια "ζεστό νερό με λεμόνι" αφυπνίζει το μεταβολισμό και αδυνατίζει.

Βιταμινη D και Υπογονιμότητα

Ποιος είναι ο ρόλος της Βιταμίνης D και πόσο θετικά μπορεί να επηρεάσει τα ποσοστά επιτυχίας στη θεραπεία της εξωσωματικής γονιμοποίησης;
 

Το healthy μενού μας για το BLENDS

Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου μελέτησε και σχεδίασε ένα healthy μενού για το εστιατόριο BLENDS στη Γλυφάδα, σε συνεργασία με τον executive σεφ Κώστα Λόλα.
 

Πρόσφατα Νέα

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΖΕΣΤΗ ΣΟΥΠΑ !

Μιας και ο καιρός είναι πλέον άκρως χειμωνιάτικος, είναι η κατάλληλη στιγμή για μια θρεπτική και υγιεινή σούπα.

Οι σούπες είναι από τις εύπεπτες, θρεπτικές και γευστικές τροφές ιδανικές για να καταναλωθούν από όλους και  όλες τι ώρες της ημέρας. Συμβάλλουν στο να προστατεύουν και να θωρακίζουν τον οργανισμό από ιώσεις.

BRUNCH TIME

Πως να εντάξουμε το brunch στη διατροφή μας, χωρίς να επηρεαστεί η ζυγαριά μας.

Μας ρωτάτε συχνά αν το brunch μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα  διατροφή σας. Τα brunch έχουν κατακτήσει δικαίως μια θέση στις αγαπημένες μας επιλογές ειδικά τα σαββατοκύριακα, φίλοι, καφές, συζητήσεις συνδυάζονται ιδανικά με ένα πλήρες γεύμα με δεκάδες αλμυρές ή γλυκές επιλογές. Ποιο είναι όμως το ιδανικό brunch που δεν θα χαλάσει τη δίαιτα ή τη διατροφή μας;

 

ΜΩΣΑΙΚΟ με μπανάνα!

Σοκολατένιο και υγιεινό γλυκό που θα το λατρέψουν μικροί και μεγάλοι!

Ψάχνετε σοκολατένιο γλυκό, γρήγορο, εύκολο στην παρασκευή του και με λιγότερες θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη;  Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλής Παναγιώτου και η επιστημονική του ομάδα έχει την λύση για εσάς που λατρευτέ τα δροσερά και άκρως σοκολατένια και υγιεινά γλυκά!

Οι πιο συχνές διατροφικές ελλείψεις στις γυναίκες

Πως τις αναγνωρίζουμε & Πως τις αντιμετωπίζουμε διατροφικά ;

Μήπως νιώθετε έντονη κούραση χωρίς λόγο, αρρωσταίνετε συχνότερα, ξυπνάτε κουρασμένες, η διατροφή σας είναι άστατη και  δεν σας παρέχει μήπως την επαρκή ποσότητα σε ενέργεια, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία; Αν παρατηρείτε αυτά τα συμπτώματα πιθανώς έχετε κάποια από τις πιο συχνές διατροφικές ελλείψεις που παρουσιάζουν οι περισσότερες γυναίκες. 

Ποιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην καλύτερη πρόσληψη βιταμινών και μετάλλων;

Κάνουμε δίαιτα στα παιδιά; Και αν ναι, πότε;

Μόνο η κακή διατροφή μπορεί να οδηγήσει στη παιδική παχυσαρκία; Υπάρχουν μήπως άλλοι παράγοντες που αυξάνουν τις πιθανότητες εμφάνισης παιδικής παχυσαρκίας; Ποιος είναι ο ρόλος των γονιών και του Διατροφολόγου απέναντι στη διατροφική παρέμβαση με σκοπό την αντιμετώπιση παχυσαρκίας ; Τελικά κάνουμε δίαιτα στα παιδιά και αν πότε;

Διακοπές και Διατροφή: Πάνε μαζί;

Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας ότι στις καλοκαιρινές διακοπές, θα πάρουμε κιλάκια. Έτσι φροντίζουμε να έχουμε προσέξει λίγο περισσότερο τη διατροφή μας, πριν αναχωρήσουμε για το νησί, ώστε να είμαστε έτοιμοι κι έτοιμες τόσο για την παραλία όσο και για το ταβερνάκι που συνήθως...

Τροφές με υψηλό δείκτη κορεσμού

Η όρεξή μας μπορεί να επηρεαστεί τόσο από οργανικούς παράγοντας όσο και από τον τρόπο της διατροφής ή ζωής μας. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ένα τμήμα που ονομάζεται υποθάλαμος και είναι υπεύθυνο για τον έλεγχο της πείνας μας, άρα και του κορεσμού.

Τροφές για "γερό" ανοσοποιητικό

Είναι κάποιες εποχές του χρόνου, σαν αυτή, που το ανοσοποιητικό σύστημά μας χρειάζεται ένα boost. Προσπαθεί καθημερινά να κάνει το καλύτερο για εμάς, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν τα καταφέρνει και μία γρίπη ή ένα μικρόβιο μάς καταβάλλει. Εμείς τι κάνουμε για να βοηθήσουμε την ορθή λειτουργία του;

Διατροφική συμπεριφορά: Μεταβάλλεται αναλογικά με την ψυχολογία

Σύμφωνα με αμερικανική έρευνα το 43% των καθημερινών στόχων μας σχετίζεται με την απώλεια βάρους. Τα τελευταία χρόνια βέβαια το “αδυνάτισμα” έχει αντικατασταθεί από το γενικότερο υγιεινό lifestyle το οποίο περιλαμβάνει και την ισορροπημένη διατροφή.

Μασάμε αργά σημαίνει ζούμε καλά

Όλα ξεκινούν από το μυαλό. Αυτό είναι μία πραγματικότητα, που αγγίζει πολλές εκφάνσεις της καθημερινότητάς μας, όπως και της διατροφής. Το μυαλό μας λοιπόν μπορεί να γίνει πολύ πειστικό, ακόμη κι όταν πρόκειται για αλλαγές στις συνήθειές μας.

Αρχείο

«Ιανουάριος 2020»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789

Γνωριμία

Ο Θαλής Παναγιώτου γεννήθηκε στην Αθήνα. Με αγάπη και ζήλο για την επιστήμη του, 

Σπούδασε Διατροφή με Μετεκπαίδευση στην Διατροφή και τον Αθλητισμό από το Πανεπιστήμιο του Newcastle. 

Επιπλέον, έκανε την πρακτική του άσκηση στον τομέα της κλινικής διατροφής στο «Ιασώ General» και έχει εργασθεί σε μεγάλα Ηealth Fitness Clubs. Παρείχε συμβουλές διατροφής στο πολυιατρικό κέντρου Α.Β.Η Medical Group στη Γλυφάδα και ήταν υπεύθυνος συμβουλευτικής διατροφής στο πολυιατρικό κέντρο Orthobiotiki στο Μαρούσι.

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ

Αλλάζω Διατροφή - Αλλάζω Ζωή!

Γλυφάδα: Δασκαρόλη 67
T: 210 9960989

Μαρούσι: Σώρου 3-5
T: 21 1111 7688